HTML

Mont Blanc 2007 (Les Houches)

A Mont Blanc-on túráztunk 2007.08.03-13-ig. Figyelem! Túra leírás következik! :)

Friss topikok

  • bogi: annyit tennek meg hozza ami kimaradt, hogy 3800 meteren a Gouter haz folotti, domboldalban valo t... (2007.08.22. 22:03) Itt a vége fuss el véle!
  • balog boglarka katalin: Na hello! Szerintem mostmar beirhatnank a nevunket, ugyanis ezt az oldalt sok ismerosomnek atkuldt... (2007.08.20. 21:23) Mont Blanc 2007 tizedik nap
  • Egri Ferenc: Hogyan viselkedett a filmes, analog fényképezőgéped? Nem volt gond az alacsony hőmérséklettel? (2007.08.20. 09:34) Mont Blanc 2007 kilencedik nap
  • Noncsika: Szia Öcsibogyesz! Tök jó, hogy írtál blogot, mert azóta még nem is találkoztunk. Pedig egy személ... (2007.08.17. 11:36) Mont Blanc 2007 első nap

Linkblog

Archívum

Mont Blanc 2007 ötödik nap

2007.08.16. 11:41 Lasinz Barzolc

Ötödik nap 2007.08.07.

Vihar második felvonás

Természetesen reggel is esett az eső. Nem aludtam kényelmesen, nem voltam fáradt, de azért kipihent sem. Valahogy nem sikerült a sátor tökéletes kitámasztása igy egy két helyen megerősítésre szorult. Vártam vagy fél órát, hogy hátha alább hagy az eső és kimehetek sátrat igazítani. Hát ez nem következett be, így fél hét körül esőben, szélben mehettem ki, mind1 végülis a budit is ideje megközelíteni. Orosz barátaink, akiknek se sátra, se semmilye nem volt, érdekes módon eltűntek... jééé! :) Kemények voltak, de az esőt nem bírták. Többet nem találkoztunk velük, gondolom lementek.

Megerősítettem a sátrat, ahol kellett. Ez már jónak bizonyult, mert többet nem kellett igazgatni. Elintéztem mindent odakint, és zsutty vissza a sátorba. Amíg a két társam aludt én ettem valamit, aztán ott gubbasztottam, és vártam, hátha fel kelnek. Közben arra gondoltam, hogyha ez ilyen nagoyn esik, akkor hamarosan átázik a sátor. Merthogy a sátrak vízállóak, de csak egy darbig, aztán mintha ott se lennének. Ajjjaj... hm. Csak lesz valahogy. Szép kis keddi napnak nézünk elébe... Ha jól emlékszem 9 körül felébredtek a társak, kicsit elállt az eső, így kimerészkedtünk. Gyönyörű fotók készültek. A vihar színei csodálatosak! Nem sokáig örülhettünk a dolognak, mert megint megindult az eső. Némi enni valót magunkhoz vettünk aztán vissza a sátorba. Némi evés, majd úgy döntöttünk, hogy délután bemegyünk a menedékházba, ott csak-csak jobb az idő. Délután volt egy kis eső szünet, így tudtunk kicsit mozogni. Semmihez sem volt kedvünk. Egykedvűen, bánatosan vártunk.

Számítottunk rá, hogy nem lesz sima az út, de amikor belekeveredtünk, akkor azért könnyen csüggedésbe burkolóztunk. De! Azt mondták csütörtökön már jó idő lesz! A reménysugár! Akkor még egy nap és mehetünk! Jaj de jóóó! :) Kis öröm. Hát ma sem tudtunk mit csinálni, üldögéltünk a sátorban, vizet gyűjtöttünk... Úgy terveztük, hogy a vihar laatt nem nagyon főzünk, inkább hideget eszünk, max egy kis meleg tea. Egész nap csak rostokoltunk. Végül bánatosan elfogyasztottuk a vacsoránkat és elmentünk aludni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://montblanc2007.blog.hu/api/trackback/id/tr22141378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása