HTML

Mont Blanc 2007 (Les Houches)

A Mont Blanc-on túráztunk 2007.08.03-13-ig. Figyelem! Túra leírás következik! :)

Friss topikok

• bogi: annyit tennek meg hozza ami kimaradt, hogy 3800 meteren a Gouter haz folotti, domboldalban valo t... (2007.08.22. 22:03) Itt a vége fuss el véle!
  • balog boglarka katalin: Na hello! Szerintem mostmar beirhatnank a nevunket, ugyanis ezt az oldalt sok ismerosomnek atkuldt... (2007.08.20. 21:23) Mont Blanc 2007 tizedik nap
  • Egri Ferenc: Hogyan viselkedett a filmes, analog fényképezőgéped? Nem volt gond az alacsony hőmérséklettel? (2007.08.20. 09:34) Mont Blanc 2007 kilencedik nap
  • Noncsika: Szia Öcsibogyesz! Tök jó, hogy írtál blogot, mert azóta még nem is találkoztunk. Pedig egy személ... (2007.08.17. 11:36) Mont Blanc 2007 első nap

Linkblog

Archívum

Mont Blanc 2007 első nap

2007.08.15. 12:28 Lasinz Barzolc

Első nap

2007.08.03-án indultunk Budapestről hárman a Mont Blanc irányába. Mivel a két társ nem járult hozzá a nevük közléséhez, így legyen a két társ neve B illetve G. Lehet találgatni! :) Úgy döntöttünk, hogy Genf-ig repülővel onnan pedig a reptéri transzferre megyünk egészen Les Houches-ig. A várost "lé ozs"-nak ejtik, ha jól tudom. Franciául egyikünk sem beszél. B és én angolul tudunk társalogni, valamelyest. Szerencsére, mint az kiderült, nagyon jól el lehet boldogulni angolul. Térjünk vissza a túrához. Augusztus 3-án indult a gép 21 órakor Ferihegy 1-ről. Természetesen fapados járat! Előszőr utaztunk repülővel mind a hárman, így eléggé el voltunk veszve már Ferihegyen is pedig, utólag már tudjuk, hogy Ferihegy 1 nagyon kicsi reptér. Új szülöttnek minden vicc új... :) Na de sikerrel felkerültünk a gépre. Mint a gyerekek, élveztük a repülést. Nézegettük merre repülünk, mit csinál a gép, és de jóó!! :)

Megérkeztünk Genfbe jó későn este. 23 óra körül. Persze az én poggyászomat nem találtuk. Nem jött ki a poggyász kidobó rendszerből. Álltunk ott bambán: "Most mi van?". Láttunk egy embert egy kis reptéri autócskán, amivel poggyászokat lehet szállítani, odamentem hozzá és megkérdeztem, hogy most mi a teendő. Szerencsére közben B észrevette a csomagomat egy kis, bevásárlóközpontokból ismert teher kocsin. A kő, ami a szívemről esett le, majdnem a lábamon landolt, úgy kellett félre ugranom. :) De végül mindenünk meg volt. Irány a transzfer! Szegényt jól megvárattuk, még telefonáltam is időközben, hogy várjanak meg, mert itt vagyunk csak nincs meg a csomag.

A transzfer egy kisbuszos utazás volt. Kilenc személyes kis busz. Talán 2 éves modell lehetett. Nem néztem a márkáját. A kényelmetlen turista osztálynál jóval komfortosabbnak éreztük. Természetesen tök sötét volt (mire is számíthatunk éjjel 11-kor...). Azért próbáltunk nézelődni. Egy két hegy sziluettet láttunk, meg sok csillagot, de semmi mást. Kb. egy óra utazás után a sofőr megállt, hogy megjöttünk! Kipakoltunk. Kocsi elment, további két utassal. Aztán rögtön a kocsi után telefonáltunk, hogy jöjjön vissza, mert egy kis táskánk a kocsiban maradt! Visszajött, azt is kivettük. És ekkor realizálódott bennünk igazán, hogy nincs hol aludnunk. Ott álltunk a felvonó alatt (BELLEVUE telecabin) éjnek idején és az elmondások alapján a felvonó teraszán remekül lehet aludni. De ennek a felvonónak nincs terasza!! Na mind1, lesz, ami lesz irány az erdő. Át a parkolón, fel az erdőhöz. Nos ott megtaláltuk a másik felvonót, ami nyáron nem üzemel, így ott remekül lehet aludni. Biztosan erre gondoltak, csak nem tették hozzá azt az apróságot, hogy menj tovább 100 métert. És persze ez sötétben nem egyértelmű. De végül sikerült alvóhelyet találni. Gyors sátor állítás, alvás! Hajnali 1-kor már aludtunk is. Holnap hosszú napunk lesz...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noncsika 2007.08.17. 11:36:56

Szia Öcsibogyesz!

Tök jó, hogy írtál blogot, mert azóta még nem is találkoztunk. Pedig egy személyes élménybeszámoló azért jól esne! :) Meg én is mesélnék majd.
De addigi is olvasgatom, amit írtál. Éééérdekes... :):):):)